Szlogen:
Egy jó szlogen figyelemfelkeltő, és garantáltan emlékeztetni fogja ránk partnerünket. Arról nem is beszélve, jelzi a másik félnek, hogy nem egy tucatnévjegyet kapott.
Üzletág meghatározása:
Röviden-tömören jelezzük mivel is foglalkozunk.
Elérhetőségek:
E-mail, telefon/fax, mobil telefon, ezekkel az adatokkal biztosíthatjuk, hogy üzleti partnerünk a megbeszélés után is kapcsolatba tudjon lépni velünk. Fontos: az elérhetőségek mindig pontosak legyenek.
Név:
Konkrétan a saját személyünkre emlékezteti a másik felet, akivel tárgyalt.
Továbbá azért is hasznos, mert kapcsolatfelvételkor ügyfelünk is kényelmesebben érzi magát, ha meg tud minket szólítani.
A legfontosabb az, hogy a névjegykártyán közölt információk jól olvashatók, áttekinthetők legyenek.